SkAIK-TIK måste varit en syn för gudarna, 2 lag som står i en ring runt eget mål och väntar på motståndarnas misstag.
Inlägg: 1220216
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2009-12-30,
Tyckte jag sa kvittera... inte släppa in ett till mål...
Gör mål, vinn alla matcher och ta guld... (hoppas det fungerar nu då)
Gör mål, vinn alla matcher och ta guld... (hoppas det fungerar nu då)