Inlägg: 1220233
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2009-12-30,
Nikki Nine: Åjo, nog har vi chans att komma igen alltid. Alla våra femmor har fått min tryck i offensiv zon.
"Hur spelar vi? Finns det ö h t någon chans att komma tillbaka?"
Hyfsat. Nej
"Vem gjorde det bortdömda målet?"
Susse.