Inlägg: 1220231
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2009-12-30,
Viskarn:
"Hur spelar vi? Finns det ö h t någon chans att komma tillbaka?"
Hyfsat. Nej
"Vem gjorde det bortdömda målet?"
Susse.
"Hur spelar vi? Finns det ö h t någon chans att komma tillbaka?"
Hyfsat. Nej
"Vem gjorde det bortdömda målet?"
Susse.
Vem gjorde det bortdömda målet?
Frågor från en som varken ser eller hör matchen.