NuMo: Helt sanslöst hur mycket kontringar vi släpper till.
Inlägg: 1220276
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2009-12-30,
Wayne Gresky: Helt sanslöst vilket dåligt PP vi kör med.
Man vet inte om man ska skratta eller gråta?!
Man vet inte om man ska skratta eller gråta?!