Inlägg: 1220292
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2009-12-30,
Berka: Madsen borde anat att det var vår tur att få en tvåa. Den där interferencen var nästan lika klar som den på Svartvadet som föregick 2-0-målet.
Man vet inte om man ska skratta eller gråta?!