Inlägg: 1220361
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2009-12-30,
Berka: Jag kan hålla med om en del men kedjan med Steen, Madsen och Häggström skall då inte ändras
nu har han spritt ut laget så att vi har 4:a ganska jämna kjedjor, jag vill att han nu inför 3:e går ner på 3 femmor och toppar de absolut bästa tillsammans.
Skröder faller bort totalt och mza börjar bli lättläst och susse är inte på den nivå han borde, varför inte slänga in tex. macke el. green där och ändra något?!
varför ska #6,#17,steen spela när de oftast blir sargbrunkeri, pröva ändra lite säger jag bara.