Berka: Jag kan hålla med om en del men kedjan med Steen, Madsen och Häggström skall då inte ändras
Inlägg: 1220371
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2009-12-30,
supertrött: Jag tycker madsen kommit av senaste matcherna, skulle gärna se en tillfällig ändring där, sen är det en gåta hur green kan spela 4:e?
Jag tror absolut inte vi vinner ikväll även om vi är värda en pinne el. 3,
men jag vill iaf se horava och grabbarna försöka.
Jag tror absolut inte vi vinner ikväll även om vi är värda en pinne el. 3,
men jag vill iaf se horava och grabbarna försöka.