Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2009-12-30,
supertrött: Jag tycker madsen kommit av senaste matcherna, skulle gärna se en tillfällig ändring där, sen är det en gåta hur green kan spela 4:e?

Jag tror absolut inte vi vinner ikväll även om vi är värda en pinne el. 3,
men jag vill iaf se horava och grabbarna försöka.