1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507664 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1220404

Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2009-12-30,
Berka: Svedberg har tappat masken. Vilken chock.

Men hur fan spelar Modo. Man åker inte skridskor men man lyckas ändå inte slå en enda passning rätt.

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2009-12-30,
NuMo: Modo är i särklass världens sämsta lag att vårda puck, vi slår alltid sarg ut så det blir iceing eller så tar motståndarna pucken. Det finns inte en gnutta finess i nått just nu.

Sen måste vi ha en felpassningsprocent på runt 97%

Nu har vi pp så nu sänker vi tempot och ökar på felpassningsprocentena

Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2009-12-30,
NuMo: Du kan vara glad som fått göra annat än se den här skiten. Jag är avundsjuk!

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB