Inlägg: 1220404
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2009-12-30,
NuMo: Modo är i särklass världens sämsta lag att vårda puck, vi slår alltid sarg ut så det blir iceing eller så tar motståndarna pucken. Det finns inte en gnutta finess i nått just nu.
Sen måste vi ha en felpassningsprocent på runt 97%
Nu har vi pp så nu sänker vi tempot och ökar på felpassningsprocentena
Sen måste vi ha en felpassningsprocent på runt 97%
Nu har vi pp så nu sänker vi tempot och ökar på felpassningsprocentena
Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2009-12-30,
NuMo: Du kan vara glad som fått göra annat än se den här skiten. Jag är avundsjuk!
Men hur fan spelar Modo. Man åker inte skridskor men man lyckas ändå inte slå en enda passning rätt.