NuMo: Du kan vara glad som fått göra annat än se den här skiten. Jag är avundsjuk!
Inlägg: 1220412
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2009-12-30,
Har Skröder dragit i sig en flaska skumpa före matchen? Han har ju inte ett rätt!