Ett riktigt bottennapp, detta. Nu får man bryta ihop, fira nyår och hoppas på bättring till kommande matcher.
Inlägg: 1220481
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2009-12-30,
Poffa: Man hade nästan kunna tro att vi var Timrå. Men vi gjorde ju mål.
Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2009-12-30,
Poffa: Finns det någon spelar i modo som kommer undan med godkänt ikväll?
Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2009-12-30,
Poffa: Nog är det hemskt att allt hänger på Peter Forsberg ?
Om vi ska hänga kvar, om vi ska gå till slutspel, om vi ska ha en arena osv
Om vi ska hänga kvar, om vi ska gå till slutspel, om vi ska ha en arena osv