Poffa: Man hade nästan kunna tro att vi var Timrå. Men vi gjorde ju mål.
Inlägg: 1220495
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2009-12-30,
Nikki Nine: På lördag spelar vi såhär:
Skröder-Sundström-Häggström
Näslund-Svartvadet-Zuccarello
Madsen-Green-Hinote
Tuokko-Steen-Forsberg
Timander-Hållberg
Pikkarainen-Bonsaksen
Mojzis-Westin
Zajkowski/Malek
Foppa lär ju vila. Så taggar vi till, förhoppningsvis kanske publiken vill låta lite också och hjälpa till.
Skröder-Sundström-Häggström
Näslund-Svartvadet-Zuccarello
Madsen-Green-Hinote
Tuokko-Steen-Forsberg
Timander-Hållberg
Pikkarainen-Bonsaksen
Mojzis-Westin
Zajkowski/Malek
Foppa lär ju vila. Så taggar vi till, förhoppningsvis kanske publiken vill låta lite också och hjälpa till.
Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2009-12-30,
Nikki Nine: Å herregud, 6-2? Vi skulle behöva byta ut hela backbesättningen utom pickan.