Han snackar om målvaktstavla vid självmålet, och visst särskillt bra är det inte. Men Timander då? Det är väl han som fifflar in den?
Inlägg: 1223718
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Djurgården 2010-01-07
spud: Snyggaste självmålet på länge som redan borde finnas på Youtube.
Sv: MODO Hockey - Djurgården 2010-01-07
spud: tik förlora oxå, de var väl till våran räddning.
Men de är skrämmande att modo kan vara så här dåligt!
De är frågan om de är sportsligt att vi går till slutspel för vi lär inte ha direkt mycket att säga till om där!
Men de är skrämmande att modo kan vara så här dåligt!
De är frågan om de är sportsligt att vi går till slutspel för vi lär inte ha direkt mycket att säga till om där!