Inlägg: 1223726
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Djurgården 2010-01-07
Berka: Ni som tror på slutspel nu räcker upp en hand!
Golfsäsongen kommer tidigt denna vår igen för våra Modospelare.
Golfsäsongen kommer tidigt denna vår igen för våra Modospelare.
Sv: MODO Hockey - Djurgården 2010-01-07
Korta kommentarer på det som skrivits om matchen. Kommer nog mer senare om man kan få ur sig nåt vettigt efter detta.
Spud: Nä inte ens jag kunde hålla Westin om ryggen idag. Men det är ju olustigt att Sondell inte bänkas i samma ögonblick som Jens för han var värre än bedrövlig.
Berka skrev:
REVANCH 2009
Har jag missat nått ?
Berka
Det är 2010 nu... :-(
Spud: Nä inte ens jag kunde hålla Westin om ryggen idag. Men det är ju olustigt att Sondell inte bänkas i samma ögonblick som Jens för han var värre än bedrövlig.
Berka skrev:
REVANCH 2009
Har jag missat nått ?
Berka
Det är 2010 nu... :-(
Men de är skrämmande att modo kan vara så här dåligt!
De är frågan om de är sportsligt att vi går till slutspel för vi lär inte ha direkt mycket att säga till om där!