Inlägg: 1224068
Svarskommentarer
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
Berka: Själv tycker jag absolut största missen är hur MH kan låta Sondräll fortsätta, match efter match efter match, som om inget har hänt - är det övriga spelares missnöje o frustration över bla detta som får laget att totalt falla ihop? Är naturligtvis svårt, ja nästan omöjligt att börja kritisera en lagkamrat i en situation som denna, men spelarna lär väl fundera vad de har för (icke-)coach? Jaa, kalla mig nu Sondell-hatare, jag tycker bara det är så illa at inget försök görs? Jag kan inte minnas nån annan lirare som fått så många chanser?
Paddan hur matchades Wilde'n?
Paddan hur matchades Wilde'n?
Mza,skröder,susse har de fortsatt svårt så den kan man sära på oxå, skapa 2 kjedjor med de absolut bästa, sen en 3:e som brunkar å en 4:e som har minimalt med speltid.
Nu försöker horava sprida ut laget så vi har 4 jämna kjedjor men tyvärr blir vi för svaga i alla kjedjor och vi produserar värdelöst när motståndet är bra.