1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507590 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1224097

Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
Berka: Själv tycker jag absolut största missen är hur MH kan låta Sondräll fortsätta, match efter match efter match, som om inget har hänt - är det övriga spelares missnöje o frustration över bla detta som får laget att totalt falla ihop? Är naturligtvis svårt, ja nästan omöjligt att börja kritisera en lagkamrat i en situation som denna, men spelarna lär väl fundera vad de har för (icke-)coach? Jaa, kalla mig nu Sondell-hatare, jag tycker bara det är så illa at inget försök görs? Jag kan inte minnas nån annan lirare som fått så många chanser?
Paddan hur matchades Wilde'n?

Svarskommentarer

Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
zigge: Kan inte disciplinnämnde stänga av Sondell?

Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
zigge: Sondell-hatare.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB