MODOJohan: 1-1 i tavlor.
Inlägg: 1224432
Svarskommentarer
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
Wayne Gresky: Jag tycker inte svedbergs är en tavla, det är jävligt svårt att vara 100% tät, finns alltid nån lucka och då ingen av oss sett var exakt den går in tycker jag vi ska passa oss för att döma ut han.