Wayne Gresky: Jag tycker inte svedbergs är en tavla, det är jävligt svårt att vara 100% tät, finns alltid nån lucka och då ingen av oss sett var exakt den går in tycker jag vi ska passa oss för att döma ut han.
Inlägg: 1224446
Svarskommentarer
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
spud: De kan även vara svårt att vara bra när man inte får någon hjälp.
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
spud: Håller med.
Men sidledsförflyttningarna kunde min döde mormor överträffa.
Men sidledsförflyttningarna kunde min döde mormor överträffa.
Redigerad kommentar