Inlägg: 1224819
Svarskommentarer
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
NuMo: För att han har en normal handled. Prova att stå med en frammåtlutande vinkel på överkroppen och ha handleden rakt upp. Det blir jävligt mycket enklare på knä.
MZA ska sitta på bänken nästa match. Sådana där gester gör man inte mot sin målvakt.
MZA ska sitta på bänken nästa match. Sådana där gester gör man inte mot sin målvakt.
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
NuMo: Det där kändes väldigt onödigt. Jag byter till Lumber Jack-lägret. Ny målvakt tack. Två nya backar är också ett måste och en ny center. Sen jävlar!
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
NuMo:
Ja, denna match hade vi vunnit med ett bättre målvaktsspel, så är det bara....
Just nu är jag så arg att jag faktiskt inte borde skriva något mer, så det är nog bäst att jag slutar...
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
NuMo: Varenda öre som finns i kassan ska satsas på en målvakt, en som stoppar puckar ni vet.
Redigerad kommentar