Inlägg: 1224834
Svarskommentarer
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
spud: Det där var en anatomisk blahablahaförklaring. Skulle han stå så behöver han inte räcka upp händerna för att nå pucken. Det var ju fan ett skott från 35 meter.
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
spud: Håller nästan med. Det var ingen snygg gest men ack så förståelig.
MZA ska sitta på bänken nästa match. Sådana där gester gör man inte mot sin målvakt.