Inlägg: 1224939
Svarskommentarer
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
NuMo:" Svedberg står endast för att vi inte har någon annan,hade vi haft det så hade han fått sitta på bänken och lära sig som avlastare för en bättre målvakt."
Exakt , och det är vad som måste åtgärdas för att framförallt hålla sig kvar.
Exakt , och det är vad som måste åtgärdas för att framförallt hålla sig kvar.
Svedberg har saker att jobba på, precis som du säger. Själv tycker jag att han är för dålig sidledes och precis som du säger så orkar han inte hålla sig upprätt.
Svedberg står endast för att vi inte har någon annan,hade vi haft det så hade han fått sitta på bänken och lära sig som avlastare för en bättre målvakt.