Inlägg: 1224951
Svarskommentarer
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
supertrött: Ja, men det är i det närmaste en utopi. Vi skall alltså hitta en ratad målvakt som håller hög elitserieklass som vill spela med Modo.
Med Foppas pengar är allt möjligt iofs.
Med Foppas pengar är allt möjligt iofs.
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
supertrött: Vilka är det som får spela trots att det sitter någon bättre vid sidan då?
Vi måste börja utbilda spelare på isen, hur många målvakter blir bra genom att stå och öppna dörren? Säg ett par st du vet om.
Vi måste börja utbilda spelare på isen, hur många målvakter blir bra genom att stå och öppna dörren? Säg ett par st du vet om.
Exakt , och det är vad som måste åtgärdas för att framförallt hålla sig kvar.