Berka: Släpp meslaget nu, nu ska jag till Bishops i Umeå, dyker du upp?
Inlägg: 1225007
Svarskommentarer
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
Icing-Ove: Ja Berka kom igen, skjutsa mig dit! Du kan vänta i bilen! OK?!