Icing-Ove: Ja Berka kom igen, skjutsa mig dit! Du kan vänta i bilen! OK?!
Inlägg: 1225009
Svarskommentarer
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
MODOJohan: Åk inte så långt för bishop, det finns roligare saker i Umeå än bishop.