Inlägg: 1226262
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
MorganaLefaey: Är det någon som tror på revbenet? Hur länge har detta "revben" hållit honom borta? 2 månader? Världens sämst läkande revben i sådana fall.
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
MorganaLefaey: Angående Foppas skada så är det väl bara han och några läkare som verkligen vet vart felet sitter. Men JAG tänker inte spekulera eller lägga mer vikt på detta än att det är synd att han inte kan spela i nuläget. För han skulle behövas.
Kan iofs vara så enkelt att det rör sig om flera olika skador och det kanske rakt är foten som spökar igen.