MorganaLefaey: Är det någon som tror på revbenet? Hur länge har detta "revben" hållit honom borta? 2 månader? Världens sämst läkande revben i sådana fall.
Inlägg: 1226272
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
spud: För två månader sedan var det inte ens klart att han skulle spela i MoDo. Visst har han varit borta ett tag men revben tar ett tag att läka, jag har själv haft samma problem och det tog ett bra tag innan det gick över. Men visst är det frustrerande att behöva vänta, men de andra spelarna får väl göra sin plikt och spela på topp även när inte han är med i laget.
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
spud: Men då Milo och Steen sett alla träningar borde du ju tycka att dom är de bästa på att urvärdera vilka som skall spela, spela tillsammans, och hur dom skall spela.
Eller är det Bjuhr som gör skillnaden???
Eller är det Bjuhr som gör skillnaden???