Inlägg: 1226277
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
Salle:Ja vad har vi Bjuhr till? det första han borde lära ut är att du inte står på knä då en spelare skjuter från blå. På knä står du då det är närkampsspel. Fan jag har kunnat vara målvaktstränare.
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
Salle: Milo har ju uttalat sig i den saken, så jag kan inte förstå vad det är som är så svårt att förstå för dig. Han tror inte på att vaska om i femmorna.
Eller är det Bjuhr som gör skillnaden???