Salle: De borde ju skicka hem Malek och satsa på Svedberg och Zacke, kvällen kan ta knäcken på både Zacke och stackars syndabocken Svedberg.
Inlägg: 1226644
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
Jaha Svedberg är sjuk, jag var nog lite snabb där. Malek borde dock fortfarane få kicken.