Jaha Svedberg är sjuk, jag var nog lite snabb där. Malek borde dock fortfarane få kicken.
Inlägg: 1226649
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
arnio: Förlust blir det nog under alla omständigheter, det är ju flera som är borta av olika anledningar.
Men ändå, lycka till!
Men ändå, lycka till!