MODOJohan: HV, FBK (handicap om det går), DIF
Inlägg: 1226838
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
Nikki Nine: Av nån orsak så känns FBK lite som MODO, de kan vika ner sig när som helst, utom mot oss.
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
Nikki Nine: vad för handicap? Att FBK gör första målet eller? SEn att HV och DIF blir 1or?