Nikki Nine: vad för handicap? Att FBK gör första målet eller? SEn att HV och DIF blir 1or?
Inlägg: 1226839
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
MODOJohan: Nej, att Modo börjar med 1-0. Det vill säga att FBK måste vinna med minst två mål för att det ska räknas. Ja, ettor på resten.