spud: Usch vilka lägen vi släpper till FBK.
Inlägg: 1226871
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
spud: Jag upplever att det är Zucca, Susse och Skröder som är farligast i egen zon. De krånglar till det och tar inte skitgörat. Det vill till att de blir lite effektivare framåt så slipper vi kanske det.