spud: Rolig hockey, men domarinsatsen är under all kritik.
Inlägg: 1226875
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
Wayne Gresky: Fantastiskt arbete av Hinote, Green och Tuokko där som renderar i utv för FBK. En UNDERBAR gnuggarkedja.
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
Wayne Gresky: Jag undrar om kuben någonsin varit såhär bra? Visst har släppt mkt men det är jämnt fördelat.
Susse måste börja åka skridskor.
Susse måste börja åka skridskor.