Inlägg: 1226909
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
NuMo: Tamiflu att man får stå där i slottet hela tiden helt oantastad. gång på gång,.
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
NuMo: "Detta är ju nåt som inte bör gå in" eller nåt sånt sa dom på webradion.
Känns liksom igen på nåt sätt.
Känns liksom igen på nåt sätt.
Fan man skrev ju i fel gästbok.
Jaha. Då har vi 2-0-