NuMo: Det var nog den gb´s bästa inlägg på en vecka.
Inlägg: 1226914
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
spud: Ja, det var inte så svårt.
Fan nu får Zuccalinen skärpa till sig. Man tappar pucken i anfallszonen och får jaga hela tiden.
Fan nu får Zuccalinen skärpa till sig. Man tappar pucken i anfallszonen och får jaga hela tiden.
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
spud: Näslunds krut är dyngsurt, skröder kommer inte ens nära kassen. Vem i helvete ska göra målen?