Inlägg: 1226940
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
Funderar på om jag ska gå och lägga mig nu och kliva upp 02:35 och se lite NHL hockey. Om Modo hade spelat i NHL hade samtliga pjäser i både styrelse och spelarledet blivit utbytta.
Därför håller jag tangentbords-käften resten av aftonen.