Funderar på om jag ska gå och lägga mig nu och kliva upp 02:35 och se lite NHL hockey. Om Modo hade spelat i NHL hade samtliga pjäser i både styrelse och spelarledet blivit utbytta.
Inlägg: 1226943
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
MODOJohan: Knappast styrelsen eftersom den tillsatts av (och oftast utgörs av) storägarna, däremot hade nog GM och övrig associerad sportslig personal hängt löst.
Redigerad kommentar