Inlägg: 1226955
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
Björn W: Ja, jo det har du rätt i. Men detta bör ändå te sig som ett av sportsveriges största skandal i att sköta en förening. tamejfan bedrövligt. Bengt Hedin framstår ju som judas idag.
Redigerad kommentar