Inlägg: 1226969
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
Tro på tusan om vi fans på HS inte gjort ett bättre jobb.
Hellge för VD
Gresky och Nikki Nine får dela på rollen som ordförande.
Poffa får äran att agera sportchef med sina ständigt olevererade trestegsraketer.
Berka blir Hasse Andersson... jag tar hjärna på mig en belyst helikoptersnurra någonstans på ståplats.
Hellge för VD
Gresky och Nikki Nine får dela på rollen som ordförande.
Poffa får äran att agera sportchef med sina ständigt olevererade trestegsraketer.
Berka blir Hasse Andersson... jag tar hjärna på mig en belyst helikoptersnurra någonstans på ståplats.
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
hellge: Jag är nöjd med två poäng idag. Svedberg framstår som en supermålvakt jämfört med den attrapp vi har i mål idag. Spelmässigt en rätt jämn historia, men vi är på tok för uddlösa framför mål.
Ja, man har ju investerat några timmar...öh, jag menar decenium