hellge: Det är synd, för jag tycker vi spelar rätt bra idag.
Inlägg: 1226973
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
spud: Sondell framstår ju som en Pronger i sina bästa år jämfört med Hasse Jonsson i denna match. Jag påstår att Bonsaksen är en bättre back idag än vad Hasse är, bedrövligt.
Det är fan i mig galet att inte tränarna ser och gör något åt detta.
Det är fan i mig galet att inte tränarna ser och gör något åt detta.