Inlägg: 1227022
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
Nu kan jag inte hålla käften längre bryr dom sig inte längre eller vad är det.Känns så jävla meningslöst att bry sig om ett lag som fullkomligt skiter i hur det går.
Poffa: Jag skriver under, DIREKT!