Nu kan jag inte hålla käften längre bryr dom sig inte längre eller vad är det.Känns så jävla meningslöst att bry sig om ett lag som fullkomligt skiter i hur det går.
Inlägg: 1227039
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
Alltså, nu är det fan slut...Det finns inget ledarskap, ingen vilja, inga ideér.
"You know you can wrap an old fish in a piece of paper called change, it's still going to stink"
"You know you can wrap an old fish in a piece of paper called change, it's still going to stink"