Inlägg: 1227055
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
Icing-Ove: Det här blir ju parodi. Ingen avblåsning efter mål, det måste väl vara mål.
Då skall alltså klockan dras tillbaks och Mattsson skall in i utvisningsbåset igen osv.
Då skall alltså klockan dras tillbaks och Mattsson skall in i utvisningsbåset igen osv.
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
Icing-Ove: Äntligen! Jag har väntat på att en MODOit vågar kliva fram. Detta kan vara bra för oss.
Bra Josh
Bra Josh
"You know you can wrap an old fish in a piece of paper called change, it's still going to stink"