Hahaha, man släpper en jäkel över bron ändå och en straff döms som aldrig skulle ha dömts så åt andra hållet.
Inlägg: 1227076
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
NuMo: Ja lyckas vi inte förlora matchen av egen kraft så ger domaren oss en ordentlig knuff i rätt riktning.