NuMo: Ja lyckas vi inte förlora matchen av egen kraft så ger domaren oss en ordentlig knuff i rätt riktning.
Inlägg: 1227081
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-01-14
3*Nähä från AB
Lite kuriosa
Dessa 3 samt 2 FBK-MoDo relaterade var de enda på AB förstasida på nätet som avhandlade ES. MoDo syns alltså fortfarande mycket mer än lag i samma situation.
Lite kuriosa
Dessa 3 samt 2 FBK-MoDo relaterade var de enda på AB förstasida på nätet som avhandlade ES. MoDo syns alltså fortfarande mycket mer än lag i samma situation.
Länkar:
Festen är slut, Modo | Anrell | Krönikörer | Sportbladet | AftonbladetSportchefen: Det är dags att skita i Peter Forsberg | Modo | Elitserien | Sverige | Hockeybladet | Sportbladet | AftonbladetModos konkurrenterna jublar: | Modo | Elitserien | Sverige | Hockeybladet | Sportbladet | Aftonbladet
Festen är slut, Modo | Anrell | Krönikörer | Sportbladet | AftonbladetSportchefen: Det är dags att skita i Peter Forsberg | Modo | Elitserien | Sverige | Hockeybladet | Sportbladet | AftonbladetModos konkurrenterna jublar: | Modo | Elitserien | Sverige | Hockeybladet | Sportbladet | Aftonbladet