spud: Fattar inte varför Modoiterna grinar. Ni gjorde ju en bra match om man ser efter resurserna. Hoppas Fobba blir frisk så ni kommer före Rögle
Inlägg: 1230006
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Timrå 2010-01-21
Kempe: Här är det ingen som grinar. Modo sparkar ju tom. tränarna innan någon hinner grina om det.
Sv: MODO Hockey - Timrå 2010-01-21
Kempe: Vem har grinat och när? Alla här är överens om att vi gjorde en bra match.