Random: Avaktande utv. och lhc slår iceing, skja det inte bli tekning i deras försvarzon då?
Inlägg: 1231439
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Berka: Nej, det ska väl bli tek strax utanför Lhc zon då ? Mål Lhc :(