Berka: Nej, det ska väl bli tek strax utanför Lhc zon då ? Mål Lhc :(
Inlägg: 1231444
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Random: Hur som helst skall väl teken INTE vara nere i modos zon !!!
Synd på målet, men modo är bättre och hetare så detta kan vi vända.
Synd på målet, men modo är bättre och hetare så detta kan vi vända.