Salle: ja de var det jag tyckte oxå, då kan man ju som det lag avaktande väntar på att få numerärt överläge bara skicka iväg trissan till iceing och få teken där nere, sen ska man ju vid iceing inte heller få byta spelare.
Inlägg: 1231453
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Det finns bara en sak jag inte kan förstå, det är varför timmy spelar så mycke PP, han släpper ju blå för ofta så puckar trillar ur anfallzonen.