Inlägg: 1231452
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Salle: ja de var det jag tyckte oxå, då kan man ju som det lag avaktande väntar på att få numerärt överläge bara skicka iväg trissan till iceing och få teken där nere, sen ska man ju vid iceing inte heller få byta spelare.
Och det känns galet.